Vill du jobba med musik? Vill du att ditt företag, ditt varumärke ska associeras med musik, ung kultur och personlig dedikation?!

Vi på Luger har två gurus: artisten och fansen. Det är de som bestämmer vår värld. Med hjälp av arenor, biljetter och festivaler har vi idag en stark position att kunna förmedla påverkan. Vår strategi är att identifiera bästa tänkbara partners för vår verksamhet och länka ihop dem med rätt projekt och rätt verktyg. Vi är övertygade om att det finns stora fördelar att vinna i form av kommunikation, varumärke, marknadsföring och försäljning om man jobbar med det som känns angeläget – musik och liveupplevelse. Vi vill jobba långsiktigt och med en vision om att skapa och leverera nya starka upplevelser, fysiskt, filosofiskt och digitalt. Vi vill inte bara prata om det, vi vill göra det.

Vi sitter på en plattform som går att skräddarsy efter era önskemål och behov, vi säljer rättigheter men vi kan forma dem gemensamt.

Kredibilitet och autencitet är riktvärden i vår vardag. Att se tjejen på kaféet med en Coldplay-tröja, killen i bankomatkön med ett Accelerator-armband eller morsan ute och jogga med hörlurarna fulla av energigivande toner är signaler nog att dra slutsatsen att musik och kulturen kring den är starka identitetsmarkörer. Dessa står vi nära och kan förmedla. Till er.

Vill ni ses och babbla siffror, statistik, möjligheter och omöjligheter - skicka ett brev till Niklas Lundell på niklas.lundell@luger.se eller Patrick Fredriksson på patrick@luger.se.

Exempel på några av våra kunder är Telia, SJ, Carlsberg, SanDisk och Metro.